Dagens ..

Dagens humör: Avslappnat och skönt, lil' happy girl, I think?

Dagens mående:
Väldigt glad men samtidgt väldigt ledsen, även väldigt tacksam, tacksam för hur bra jag verkligen har det med tanke på alla som förlorat otroligt mycket de senaste dagarna i jordbävningen samt tsunamin som varit.

Dagens borde:
Finns inga "borde" för mig, gör vad du ska, ta resten nästa dag, tänk inte "jag borde ha .."

Dagens frisyr:
Nyfärgat, nyklippt och nystylat, nöjd? Aldrig nöjd ..

Dagens smink:
None, I'm a natural beauty ;)

Dagens klädsel:
Christian Audigier pretty fuckin' close to my body!

Dagens planer:
Sova

Dagens materiella vill ha:
Eeeh, räknas typ Channing Tatum som materiell, så.. Annars, ett jet-plan!

Dagens fundering:
Växer gröna och röda äpplen på samma träd eller existerar det ett "grönäppelträd" samt "rödäppelträd"?

Dagens beroende:
mandariner

Dagens tråkigaste:
None.

Dagens längtan:
Morgondagen ..

Dagens superlängtan:
Vad är det för skillnad på längtan och superlängtan? Längtar jag efter något så gör jag ju det, oavsett deluxe eller inte, men låt säga, lite sol, varma stränder och topless?

Dagens tidning:
aftonbladet fuck yeah!

Dagens låt:
Jason Derulo - Love Hangover

xox - luv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0