Everyday is a holiday

Fredag, M to the Y to the S, MYS, kunde inte blivit en lugnare fredag, god middag med gott sällskap!

Friday i'm in love!

Saturday, now what? Jag var laddad inför thaiboxning, på riktigt, men nu ser det ut att bli box på tv!

Förbannade snöstorm som hindrar allting på fyra hjul plus en lång resa!

By the way, iPod-dildo? Är lika fascinerad av denna skapelse idag som när jag såg den första gången, men jag äger inte någon iPod-dildo och jag känner ingen som gör det heller, men jag skulle absolut inte tacka nej! Underbart ju?

“OhMiBod iPod Vibrator combines music and pleasure to create the ultimate acsexsory™ to your iPod.“







xox - your luvdrug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0