Det här är storslaget!

WihoOooooOoo !!!

Det drar ihop sig till förändringar i kulisserna, och det kan bero på att mäktiga typer drar i trådar som jag bara dunkelt anar. Jag kommer få fullt upp idag, inte minst med kommunikation. Jag har gjort något som inte många idag skulle våga, jag har tagit en risk, jag har fattat ett beslut, jag har vågat. Jag är f r i !

Mitt inre fantasiliv spelar en betydande roll, särskilt i fråga om kärlek. Det bor en stark längtan efter något stort och inspirerande inom mig, och jag känner ett behov av att komma bort från ekorrhjulet.

Baby, I'll promise you to be your lil' lady, jag kommer städa, diska, laga mat och ge dig allt du någonsin behöver, kräver och så vidare, baby, jag är fantastisk :)



xox - luvdrug of your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0