KingQueen, where you at?

Jag kommer endast åt låten via http://www.kingqueen.me

KingQueen - U Make Me (LoL)

Next .. LA-LA Land

Jag är som en liten flicka och det här är mitt nya Spice Girls band, me goes bananas! Ni minns väl när ni hade Spice pinglorna som stora favoriter, ni var som besatta, ni var små och såg upp till era idoler som ni aldrig någonsin kommer att glömma än idag? Det här kommer att ha minst lika stort inflytande (om inte större) på oss, it's 2010 baby, och jag lovar, om en hurjävlalång framtid som helst, då när jag har barnbarn, så kommer jag aldrig spela Spice Girls för dem när de frågar; mormor vad lyssnade du på när du var ung? Jag kommer spela Sabrina "KingQueen" Petrini för dem!



BAM - Brash Accord Music , ni är mina gudar


xox - your luvluv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0