Looking at life through a loaded gun, take your best shot, aim it at the ..

Just idag önskar jag inget hellre än att jag äger en dosa som kan spola tillbaka tiden, jag vet, det låter jäkligt depressed, jag har det förjävla bra i mitt liv, och det kan vara en anledning till att det kommer såna här dagar. Jag har fått allting i mitt liv ända sedan jag föddes som är för snart 20 år sedan, allting som mitt finger pekat på, och jag menar det, allt! Men jag har aldrig lyckats se hur världen egentligen är förän nu, nu då man kommer till en ålder som kräver att man måste öppna upp sina ögon för vad världen egentligen består av, och jag har aldrig förstått hur svår den resan är förän nu heller .. Vad gör man?
xox - luv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0