Om bara jorden kunde sluta snurra..

Så skulle jag ta första bästa tillfällle och hoppa av!

Allt som har med väder att göra just nu kan ta och dra så långt härifrån som möjligt! Sverige består just nu av hurjävlamycket snö som helst och för att inte glömma; KAOS!

Åk till varmare breddgrader då? Nej, det går inte för det är stopp i all trafik som kan ta dig från ett ställe till ett annat.

Titta ut genom fönstret, allt du ser kan inte förknippas med något annat än KAOS, snälla vädergudarna, DET RÄCKER NU!

SL är dåliga - men SJ ännu sämre, du kan inte ens ta dig hemifrån, KAOS, det räckte med att gå in på aftonbladet.se och allt man ser är KAOS, KAOS och KAOS..

Det här är en tillfällig undergång av 2010, allt går under just nu! Det är förbannat, vädergudarna har satt sprätt på Sverige, och på ett sätt får detta mig att vilja åka någonstans ännu mer, tanken på att jag inte kan får mig att vilja trotsa allt som har med det här vädret att göra, trotsa de förbannade vädergudarna!

Det pågår hysteri http://www.aftonbladet.se/nyheter/analys/lenamellin/article6653285.ab

xox - luvluv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0