Paris Hilton loves la coka nostra and so does Kate Moss!

”When inspiration does not come to me, I go halfway to meet it.”

 

Jag drömmer i form av bergochdalbanor, up and down. Drömmen vill en sak, jag vill en annan!

 

Jag har fått fjärilar i magen, fjärilar som med tiden säkerligen kommer att förändras till onda sådana.

 

Jag vill vara en jumper, ni vet, en sådan som kan teleportera sig vart man vill när man vill.

 

Jag vill ha en sådan dosa som Adam Sandler har i filmen ”Click”, jag vill kunna spola tillbaka och spola fram när jag vill.

 

Jag vill ha honom. Kanske, kanske inte? Jag ska leta upp en smörblomma som får avgöra det!

 

Jag vill vara under solsken, på en varm strand.

 

Jag vill ha en tanke, en tanke som varar idag, imorgon och föralltid, men just den tanken vill jag vara hundra procent säker på innan jag agerar.

 

 

xox - your luvdrug


Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-smycken!

TÄVLINGSDAGS! Vinn en superläcker silverring här: http://karsmycken.blogg.se

2010-02-18 @ 17:42:50
URL: http://karsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0