She´s a dude ..

.. She don't love!

Det finns alltid något i vägen för kärleken, vilket är verkligheten! Verkligheten tillåter inte ett evigt liv i drömmarnas värld. Kärlek är en typ av etikett med bäst före datum . . . är det inte så? Ingenting varar för evigt, du är inte för evig, så man kanske ska njuta av det tillfälliga lilla ögonblick i livet man får såkallat taste love.

Nog om love, jag vill ha en storslagen visit i drömmarnas värld nu!

Jag har just sett 500 days of summer, den var so like luvdrug style, rekommenderas varmt kära läsare. Kille möter tjej, kille blir förälskad. Tjej blir inte det. Det är ingen "vanlig" kärlekshistoria, det är mer en annorlunda kärlekshistoria, liksom en b e r g o c h d a l b a n a som inte riktigt följer det "vanliga" mönstet.
Att kille möter tjej, kille blir förälskad. Tjej blir det inte, säger väl allt?

 

B y  t h e  w a y .. finns en sak jag inte kan få nog av, och nu är den hemklickad, rosa och fin! Nu har jag en till varje årstid, eeeehh?

 

 

xox - luvdrug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0