The sky’s the limit

Tänk om jag hade en man som kunde sjunga för mig på kvällarna, eller nej, sjunga och spela något instrument, ännu bättre ju? Nepp, istället får jag nöja mig med mr. JD, mannen av männen enligt min BFF, som typ dog när hon hörde låten av låtarna med mr. JD, och även jag dog, men inte för honom utan för hans låtar, kan inte sluta lyssna..

B y  t h e  w a y . . . Akon har alltid varit den där mannen av männen för mig, hans röst och hans love bull har tagit mig till andra världar ibland, hahaha! Sjukt..

The sky's the limit .. men idag gjorde en annan man min dag, maaaaaaaaaaaan, my day was like hälliwüüüd today because of you ;)

JAG TRIVS ..



xox - your luv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0