Tre dagar senare ..

A

taste

of

valentine’s

day



Is

it

true?

It’s true! I tasted it, så kallade ”valentine’s day”, eller ”alla hjärtans dag”, men vad jag fortfarande inte förstår med ”alla hjärtans dag”, what’s the point? Krävs det en dag på ett helt år att visa kärlek till sina nära och kära? Ger man mer kärlek den 14 februari? Har kärleken mer betydelse just den dagen? Hur som helst, jag fick kärlek, lika mycket kärlek dagen innan samt dagen efter valentine’s day! Och det var bara tillfälligt, haphazard and temporary, but I liked it! Jag brukar förbjuda mig själv till att falla för någon, eller rättare sagt tillåta mig to have a crush on someone, men det går fort och det är svårt att följa de regler som jag själv skapar för mig själv, till exempel; don’t fall in love and don’t fall for someone, now what? Jag lyckas alltid bryta min gyllene regel, tack vare en amazing person.

By the way, jag har dumpat min förra blogg, trots alla som älskade och hatade den! Enjoy!



xox - your luvdrug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0