Visste du ..

att jag vill – bekämpa världens svält och fattigdom
att jag har – en idé
att min senaste kyss – var oslagbar
att jag lyssnar mycket på – min magkänsla
att jag funderar på – att ständigt göra saker och ting från det sämre till det bättre
att jag pratar – när jag känner för att prata
att jag inte gillar – människor som bryr sig för mycket om vad andra tycker och tänker
att min första riktiga kyss – inte är ihågkomlig
att jag avskyr när folk snackar – om saker och ting som de vet för lite om
att kärlek är – en bergochdalbana
att jag gillar – för mycket
att jag alltid kommer att – bry mig mer om andra än mig själv
att jag är förälskad i – dig
att sist jag grät var –  till en film
att min mobiltelefon är – är en designer-telefon
att när jag vaknar på morgonen – tittar jag alltid på klockan
att innan jag går och lägger mig – tittar jag alltid på tv
att idag har jag – gjort skillnad
att jag just nu tänker på – mina framtidsplaner
att i kväll ska jag – se 500 days of summer
att i morgon kommer jag – njuta av ännu en underbar dag
att jag hoppas – att mina planer går i som planerat
att jag verkligen vill – avsluta denna "visste du att .."

 

Är det okej att ha en hemlig blogg? En blogg som inte ens läses utav dig allra bästa BFF? Det finns en person i hela världen som vet att jag äger den här bloggen och att det här är jag och mina ord. Just den här personen har en samma nivå i tänkandet som jag, vilket är speak your mind, han förstår vad på riktigt och vad på låtsas betyder!


Hur normalt är det här egentligen?

 

xox - luv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0