get psycho

En del saker i livet har mer betydelse än andra, vissa är ovärderliga .. obs. saker, för du förstår ändå inte vad jag menar, så vi kallar det för "saker" fastän det kanske inte alls har betydelse för vad det står, saker.
Men vad händer när det som alltid har varit ovärderligt i livet helt plötsligt tappar värdet, det betyder inte lite och det betyder inte mycket ens, det betyder INGENTING. Vad händer då? Vad är det som egentligen har hänt?
Varför har jag aldrig lyckats sätta värde på just detta, jo, därför att värdet aldrig existerade för mig för just det här, det blev som sagt ovärderligt. Men, HELT PLÖTSLIGT, tappar det allting, det värde det aldrig hade, och helt plötsligt existerar det inte längre, på bara en kort sekund, okej, nu överdrev jag, men på någon timme. Det är skrämmande hur fort det kan gå, det är skrämmande att inte veta hur man ska hantera en situation som denna, men .. någon gång måste vara den första för allting, eller? Men, det är jag som har valt allt detta själv, att från något som för mig en gång, nyss, var ovärderligt helt plötsligt inte existerar längre. Ja, det var mitt val!

För att göra det hela enklare; När två personer har byggt upp en vana, en rutin, en väg, ett mål, som efter ett tag bryts då man insåg att målet inte var det rätta, så väljer man ju SJÄLVKLART därefter en ny vana, en ny rutin, en ny väg och ett nytt mål, och med andra ord GÅR VIDARE .. MEN .. när den ena väljer, trots avbrytandet, att sträva efter samma vana, samma rutin, samma väg i exakt samma riktning för att uppnå EXAKT SAMMA MÅL, så innebär det att den inte har gått vidare, utan ska försöka på ett eller annat sätt uppnå det mål den en gång hade uppnått? Det har gjort mig något förjävla besviken, inte arg, utan besviken, att en person vill försöka få tillbaka den som den en gång hade, fast genom att leta efter en exakt kopia av mig, och den hittades, tro det eller ej, men den varade dock inte lika länge som det var tänkt. Och kära ni, sanningen kommer fram förr eller senare, hur som helst, jag uppskattar ärliga människor, och vet ni .. jag har hittat min TWINsis' , dock a sistah' from anotha' mistah' nu återstår att hitta min lookalike, med exakt samma utseende ..

c a t c h   a n d   r e l e a s e






xox - luv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0