Could it be the champagne?

Fyra vinglas senare och en hel del shopping, en jäkla massa shopping! Idag trivdes bankomatkortet som handen i handsken! Det slets och slets, men det gillar att slitas på! Efter ett par timmar på stan kan man inte undgå att även komma hem med en hel del, trots att det fanns ännu mer kvar som skrek på mig, "kööööp mig, köööööööööp mig"



Nu kastar jag in handduken för idag och tar som ni säger, natten, även om det redan har blivit natt, så jag förstår inte det där talesättet, what's the point? Men först tar vi en film på det hela, och på natten, ingen mindre än, parapapapa trumvirvel; Step up, kan inte sluta titta, kommer aldrig sluta titta! Det är ä k t a kärlek och det syns på långa håll! Tomteeeen.. duuuuu.. kan du ge mig en sån man?


xox - drugluv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0