En smak av ..

Idag har varit en lång dag, jag vaknade 9 noll noll pigg som aldrig förr, men dock somnade jag tidigt igår, så fort jag la ner mitt huvud på kudden, gårkvällens planer blev inte som de skulle, det vill säga fullföljda.

Idag har jag hängt i en stuido och lekt modell, med en viss mister .. även såkallad "Jay" någonting?, olja och bara överkroppar, kunde inte bli en bättre start på den här helgen. Temat var jeans, och snygga tighta jeans med ett vitt ribbat linne, lite halvt slappt, ni vet sådär soft, ufh. Direkt efter fotograferingen stod dusch som prio 1, PANIKflöde på HÖG NIVÅ .. tvättade bort all olja och allt onödigt smink som kletades på mitt ansikte, kändes lite som att ansiktet behövde en syrgasmask där ett tag .. Vad sker då? Idag har vi filmmys, jag och min kudde, wanna join?

"Never give up on something you can't go a day without thinking about
" .. Är det så? Jag måste säga att det här ordspråket är ett utav de bästa jag någonsin hört .. Jag vet vem som kommer bli next president iallafall!

Inspiration på hög nivå för dagens photoshoot;


xox - your luv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0