Look, is it art?

Look, it's art. Look, it's crap, so it must be art. Look, art is a much maligned philosophy used by sub-standard?

Idag/ikväll tog jag fram min kreativa sida, jag målade, jag skrev, jag målade över det jag skrev, jag kladdade, jag målade, jag fortsatte att skriva som i sin tur ledde till att jag kladdade över det jag skrev, ett ord, ett enda ord som inte kunde sägas rätt eller placeras rätt i den här tavlan, trots att just det ordet är så rätt!

Min kreativa sida tas sällan fram, för sällan, men när den väl gär det så gör den det bra! Känslor är då alltid inblandade och det blir ett som ett sätt för mig att uttrycka mig på, som för många att skriva!

Annars då ..

taking over the world ..



xox - luv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0